Sep 12, 2007

Happy Ramdan


11 comments:

Marwa said...

الله اكرم ياحنان
وكل سنه وانت بخير
وكل سنه والامه الاسلاميه كلها بخير
والا يام الجايه ان شاء الله تبقى احسن علينا كلنا
كل سنه ياحنان وعايلتنا دايما طيبه ومع بعض ولبعض ويارب ما نفترق ابدا
رمضان كريم

Hanan Mohammed said...

كل سنه وانتي طيبه يا لالا.ورمضان كريم

mohamed said...

وانتي طيبة يا حنان

ربنا يعنا ويتقبل منا جميعاً الصيام والقيام

Hanan Mohammed said...

كل سنه وانت طيب يامحمد
.اللهم امين
شكرا عالتعليق

Anonymous said...

اولا انا مش فاهم اى حاجة من الانجليزى بتاعك ده يا حنان ماله العربى
انا مش بفهم عربى علشان افهم انجليزى غيرى الموضوع يا حنان وبلاش تمثيل عرفنا انك جايبه الدرجه النهائيه فى الانجليزى فى الثانويه العاميه .وانا بحيكى
اخوكى اودى

Hanan Mohammed said...

كل سنه وانت طيب يا اودي.عيب متقولش ان انت مبتفهمش انجليزي عشان انا اللي هذاكرلك.وبعدين انا مكنتش جايبه الدرجه النهائيه ولا حاجه

ياسر مدني ...دينامو الإخوان said...

أدعوك وأدعو كل الزوار إنهم يلحقوا فوازير رمضان وكل اللي فاتوا فزوره ممكن يلحق يحلها عشان كل فزوره ممكن تلحأها خلال عشر أيام وإن فزورهأول يوم رمضان حنأفل باب الحل بعد يومين

وبفكركم بردوا إن الجوايز جامده ..وإن الوازير عباره عن خلق وصحابي

عصفور بلا أجنحة said...

كل سنة وانتى بالف خير

خيرالدين said...

كل عام وانت بخير

Anonymous said...

اتمنى نكون فى تققدم وسعادة دائماً
باذن الله

Hanan Mohammed said...

شكرا ياجماعه
وكل سنه وانتوا طيبين